روش های بازگرداندن محصول
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت های گنجینه ساعت بوده است و گنجینه ساعت در این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی گنجینه ساعت خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:
۱- اشکال در کالای خریداری شده
از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر، گنجینه ساعت فرصت تست کالاهای فروخته شده را 7 روز کاری پس از تحویل در نظر گرفته است.
جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تلفن و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما – در وب سایت – به خدمات پس از فروش گنجینه ساعت اطلاع داده شود.
کارشناسان خدمات پس از فروش ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان گنجینه ساعت تأیید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید. برای ارسال کالای دارای ایراد به گنجینه ساعت لازم است کالا به خوبی بسته بندی و به همراه فاکتور به صورت کامل ارسال شود.
توجه: این سرویس اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود، را شامل نمی شود.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 7 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
۲- مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت
در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش گنجینه ساعت اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر 7 روز کاری پس از دریافت کالا به گنجینه ساعت اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن 04136676717 و یا از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش گنجینه ساعت اطلاع داده شود. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش گنجینه ساعت، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تأیید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 7 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.ارائه گردنبندهای محبوب زنانه مانند آویز، چوکر و chain necklace. جواهرات در انواع فلزات و سنگ های قیمتی را برای هر مناسبتی خریداری کنید
توجه: هزینه های ارسال کالا در صورت تأیید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده گنجینه ساعت است.
۳- آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و گنجینه ساعت تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می کند.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 72 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش گنجینه ساعت اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه ی رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش گنجینه ساعت ارسال شود.
در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به گنجینه ساعت عودت شود.
۴- انصراف از خرید
در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش گنجینه ساعت اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
در صورتی که پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 72 ساعت کاری، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگر به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.
برای ارسال، دقت بفرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود و همه ی لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط گنجینه ساعت دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش، کالا را دریافت و تأیید کند در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 7 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
جهت هماهنگی باید از طریق شماره تلفن 04136676717 و یا ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما – در وب سایت – به واحد خدمات پس از فروش گنجینه ساعت اطلاع داده شود.